Hej från Fränsta

2012-08-13 @ 17:31:36
NU har jag ordentligt internet i min egna älskade dator, så nu blir det lite update då..
Är inflyttad hos min moster nu i hennes fina lägenhet där jag ska bo i 6 veckor, älskar denna lilla by.. så mysig OCH gymmet är över vägen så det är något som skall utnyttjas! ;)
 
 
I helgen har vi ätit, ätit och ätit haha.. både här och i stan där drakfestivalen var i full gång. Hann också med ett besök till morbror o co som har sitt landställe här i närheten!
Och nu är första dagen på dagiset avklarat, gick riktigt bra så där kommer jag nog säkert att trivas de närmsta veckorna. Och denna kväll avslutas med grillning hos morbror :) 

Det var då det senaste, lite bilder då också, från instagram.
 
Goood mat på Allstar
 
Kvällspromenad
 
Härliga kusinbarn på morbrors landställe:)
 
Trött hund!
 
Fin utsikt från Balkongen :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj guud så härligt e sir ut ti vaa! :D å gud va dom liknar på första bildin :)

2012-08-15 @ 13:23:11
Postat av: Anonym

// Josefiiin

2012-08-15 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0