Gårdagen

2012-07-11 @ 16:38:32
Igår spenderades tiden med mosters lilla älskade charmtroll, vi hade så roligt o. han är för underbar! Så roligt att se när han växer upp och så otroligt mycket han lär sig och redan kan.

Jag ser så framemot att flytta härifrån, men får lite sjukt i magen varje gång jag tänker på att jag inte har möjlighet att träffa min familj lika ofta som nu.. Att missa så mycket i mina syskonbarns liv känns så himla jobbigt att det skulle kunna göra att jag flyttar tillbaka.
 
Men iallfall, här är lite bilder jag knäppte med min telefon medans vi var ute!

 
"
"SMIIIIILE!"
 
 
 
 
Och ett litet collage från matstunden:
 
 
Kommentarer
Postat av: ica

ja hur ska vi klar oss utan moster... :´(

2012-07-15 @ 11:06:36
Postat av: Anonym

fiiifiina koooth,,som elliot säger,,koooth:)

2012-07-17 @ 21:58:19
Postat av: från mamm tå alltså

:)

2012-07-17 @ 21:59:22
URL: http://hobby-hoppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0