what's your number

2012-07-10 @ 06:57:40
Goodmorning sunshines, helgen och tomatkarnevalen är förbi. En helt okej helg! Fredagen var iallafall bäst, hade så roligt med en vasabrud vid namn Amanda som hittade hit efter jag inte sett henne på flera månader! Igår spenderades tiden med att sova ända till klockan tre, blev lite chockerad när jag vaknade och såg det men.. har inte sovit ut ordentligt på ja, vet inte, så det var välbehövligt. Hann också hem och tvätta bilen med pappa och äta mammas, som vanligt, goda mat! Såg också på en film som blev min starka favorit, "what's your number?" Den var egentligen inte  annorlunda från en typisk romantisk komedi, men det var något med den. 

Idag ska jag få spendera min dag med världens bästa gudson, Så roligt! Det var aaaallt för längesen, som jag saknat honom!
 
 

Från senaste gången jag barnvaktade, då han upptäckte att man kunde se sig själv i min telefon och tyckte det var världens roligaste.. gjorde miner och gapskrattade, haha.. bäst!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0