Grattis Muminland!

2013-12-06 @ 17:28:32
Denna självständighetsdag har varit lugn. Tog en lång sovmorgon, vaknade av doften av bacon och kaffe.. how lovley! Efter det blev det kaffe på abc med pappa, samt hos systeryster. Och nuuuu har vi lagat en riktig god middag.. vitlöksgratäng, svartpepparsås o. innerfilé blev det.
Ikväll suitade A upp sig o åkte iväg på lillajulfest. Andra gången jag ser honom i kostym, haha.. liiiiiite ovant. För min del blir det att åka till Rågatan o spendera kvällen med ett eller två syskonbarn och två galna hundar framför Idolfinalen!

På tal om syskonbarn.. Igår kom en ny liten tatuering bakom örat på plats, som jag tänkt på länge. Två diamanter för mina älskade syskonbarn. Är så nöjd, blev verkligen fint!
 
 
 
Här är annars två av tre svalor jag gjorde sist, det blev inga mer rosor. Gjorde bara bättre skuggning o fyllde på lite på några ställen. Så nu är den klar... Eller? hahha.. man vet aldrig. Är i allafall nöjd nu! Har gjort allt som allt fyra "sittningar" på denhär nu.
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0