En natt på krogen och utan Selma

2013-11-02 @ 16:00:01
Här sitter jag och väntar att nagellacket ska torka, så ska passa på att skriva ett litet o snabbt inlägg då :) Ikväll ska det firas halloween och jag ska ut för första gången på länge, det är också första natten utan min lilla Selma.. jag har sån otroligt ångest, fast jag är taggad på utekvällen och vet att hon har det bra hos min kära syster! Men i alla fall. Tänk vilka "moderskänslor" man kan få, åt en hund! Nåja, det kommer nog att gå bra. Det är väl för mig det blir problem, hehe. Jag skall i alla fall börja göra mig färdig, det blir att vara en djävul denna gång! Man tager vad man haver ibland, och djävulshorn är allt jag har.. Sen blir det fest o. krog! So excited, känns som tusen år sen sist.
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0