Helgen

2013-11-11 @ 02:23:49
Här sitter jag mitt i natten och inte kan sova, kanske för många koppar kaffe är orsaken. Vem vet!
Denna helg har varit händelserik, or something like that. I fredags kanske inte det stämmer in, då blev det som jag skrev lite Jack-mys och Idol-mys. På lördagen blev det ett besök till Vasa med min mor och far. Middag på Rosso och en snabb vända till Gina och Clasen. Fick också reda på varför butikslarmet tjutar, ropar, pipar i princip varje gång jag besöker en affär. Inte varje, men ofta. Det hela började i somras.. att shoppa på Drottninggatan i Stockholm blev en mardröm, samt att besöka större affärer som Citymarket och Prisma. Efter att jag en gång fick följa med vakten till ett litet rum blev det hela en rädsla, på samma gång som jag blev van. Förstod absolut inte vad det kunde vara och ingen hittade något, aldrig. Men ingen trodde heller att jag tagit något, som tur. orsak varför jag var tvungen att följa med vakten var för att vi skulle se vad det kunde vara (Hade bara plånbok med in, eftersom jag började tro att det var väskans fel, men icke) Ja men i alla fall.. började då förstå att det var min plånbok, eftersom den är köpt utomlands och det började efter det. Så när vi gick in på Gina var det tyst, konstigt nog. Men pappa tog min väska och testade nära larmet och det där jävla ljudet började. Då tog han min plånbok, och det fortsatte varje gång. Så ja, där var svaret. Skönt att veta i alla fall. Ny plånbok, taaaack?

I alla fall! På kvällen blev det ännu mera Jack-mys i väntan på Erik och Josse, det blev en natt på dansgolvet och en rolig och spårad sådan, Sköldpaddor osv.

Kääääärleeeeeek. Finaste vänner!! #BitchesBeCrazy
 
Idag blev det att fira farsdag med middag, åka på födelsedagskaffe, och efter det har jag yrat runt på lite till kaffe, kokosbollar, ännu mera kaffe osv.. nämligen ett besök till systerystern o. gudsonen, efteråt mot kaskö till Erik med Josse och kvällen avslutades hos pappa när det var Partajdags på Kanal5. Så en riktig bra och rolig Söndag har jag haft, och nu börjar det väl bli dags att ta natt när ögonen inte orkar vara öppna längre, och det är ju faktiskt en dag imorgon också. Goodnight!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0