matbloggen & skullz

2013-11-05 @ 18:26:00
Idag fick jag, nästan en order kan man kalla det, av min syster att komma dit och äta: "kom hit och äta, nu!!" så vad gör man då? Jo man åker. Och får världens godaste kyckligsoppa, också kallad Nalle Puh soppa. Skulle lätt kunna leva på den, hela livet. Har man världens bästa syster, så har man. Helt enkelt! ♥
Och nu ikväll har vi gjort lite tortilla-food av en stek.. Eller, min kära sambo har. Han som faktiskt tycker om matlagning, mer än mig i alla fall. Det blev i alla fall väldigt gott! xoxo Matbloggaren
 
Själv har jag suttit och ritat lite.. det blir mest olika dödskallar nu för tiden, jag ska bli duktig på det. Har jag bestämt! Det är så roligt att rita det, det blir aldrig samma sak och man kan verkligen vara kreativ o använda sin fantasi. Jag hittade också tre tavlor redo att bli nerklottade med akrylfärger, åååh vilken lycka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0