coca-cola och överraskningar

2013-10-30 @ 22:14:42
Har idag läst om Coca-cola.. Ja, man har ju fattat för längesen att det inte är bra, men att det är så dåligt som det faktiskt är.. usch, gråter en skvätt.. det är ju så gott. Synd att det ska innehålla i princip allt j*vla skit man kan tänka sig! Men nu får det vara slut på det.. när det också lär påverka hormonerna är det verkligen inte bra för mig, eftersom jag har hypotyreos (brist på köldkörtelhormon).Tur att jag nu är väldigt äcklad av det, får hoppas det håller i sig ;) #nomorecocacola
 
Annars dååå.. Ikväll åkte jag och Mamma med en försenad examenspresent åt Josse, en trevlig överraskning såhär en tråkig Onsdagskväll. Oooooh myyy goood, vad jag älskar överraskningar!! Jag vill hela tiden överraska mina nära o kära, det kan vara från minsta lilla vardagliga grej till något stort. Det skulle vara ett drömjobb, att få överraska människor.. Hihi! Jag älskar allt med det - att komma på det, att planera det, att göra det och hela känslan med det. Okej, nu kanske jag är liiite överdriven med detta. Men det är bara så roligt. Enough about that, tänker ni nu säkert. Hon gillar att överraska folk, big deal. Så jag går vidare - Det var i alla fall en möbel som min mamma har gjort, hon är så otroligt duktig och Josse blev så glad! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0