Friday Night

2013-10-18 @ 22:15:00
Hello bloggish!
 
Just nu sitter jag på Rågatan som barnvakt, hundvakt o. kattvakt! Och nu har alla tagit natt. Men vi har haft det så bra så! :) Fredagsmyyyys.
 
Annars då, jag är inte så duktig på att uppdatera för att jag just nu, inte lever ett så spännande liv! Livet som hemmafru. Dessutom med en valp som inte ännu har tagit andra vaccinet.. så man är ganska begränsad! Men vi har det mysigt o ibland lite jobbigt ;) Men hon är så underbar min lilla Selma. Nu är hon hemma med A och jag saknar henne redan.... Haha!!
 
Igår blev det i alla fall äventyr i Närpes: Chill med mina fina vänner, Josse o Erik. En välbehövlig kaffekopp hos pappa och en gooood middag hos mamsen!

Spenderar resten av kvällen med att titta på tv4play, märkt för livet är temat i efter tio! Intressant :)
 
 
Dagens bild på min lilla plutt! (Ja, det blir många bilder överallt på henne nu.. he,he. Men.. vad kan man annat göra än att ta kort på en sån här sötis!)
 
Kvällens bustroll ;)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0