Hundlivet

2013-10-13 @ 20:04:48
Förlåt för väldigt dålig uppdatering, men med en ny liten hund bebis i huset blir det inte så mycket tid till annat. :) Selma, som det sist o slutligen blev, är så otroligt söt! Man blir glad bara av att titta på henne. Hon är så snäll, glad, lättlärd o. väldigt envis.. ;) Så helgen har spenderats hemma, känns lite som man har blivit förälder.. haha! Nä men, kanske inte riktigt, men nästan. När det gäller att titta efter henne heeeela tiden, o allt vi gör är att leka, sova o äta, och vara ute på gräsmattan. Samt att jag är orolig heeeela tiden, att något ska hända henne. Min lilla bebis! Tänk vilken kärlek man kan känna, redan, åt en liten hårboll ♥
 
Nu är vi ensamma hemma tills imorgon.. Så otroligt tråkigt. Men men, tur Selman är här med mig! O medans hon tar en av många powernaps, underhåller jag mig själv med filmen: "The bling ring"
 
 
Foto: Powernap me nalle ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0