WBN

2013-09-19 @ 15:22:32
Wasa by night är över för detta år, tröjan fixades i alla fall. Så gårnatten spenderades lite överallt i Vasa med fina tjejer. Lite lugnare för min del än vad det har varit förr om åren :)
 
 
 
 

Första året jag var där spårade det helt ur..galet. Jag var 16, blond o drack alldeles för mycket. Men så kan det bli när man är ung och grön ;)
 
 
Haha.. Ja, första bilden: Får prata för sig själv.. som sagt, too much. Andra bilden: Fjortisar gör sig klara för fest!
 
Andra året förfestade jag i Brändö, chillade i en lägehet på Rewell, hade riktigt roligt med roligt folk, träffade min älskling för andra gången och spenderade resten av kvällen med honom tills jag yrade iväg till en lägenhet med vänner, ramlade ur soffan några timmar efter och åkte iväg till skolan! Tider. Minns fortfarande hur god apelsinjuicen smakade den morgonen.

Tillståndet var riktigt bra, jo. (saknar dessa tjejer otroligt mycket!)
 
 
 
Tredje året var det jag och Josefin som var ute och yrade, shottade oss till tröjan och hade riktigt roligt!
 
 
 

Tröjan fixad och suddigt blev det.
 
Och förra året befann jag mig i grannlandet.
Så det var min wbn historia.. Roliga tider! Nu är det väl dags att ta pension.
Kommentarer
Postat av: josefin

Käft. vi ha it ens börja än.. :)

Svar: Hahah!
None None

2013-09-19 @ 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0