Hej hej Måndag.

2014-01-13 @ 23:24:13
Denna Måndag försov jag mig, inte så konstigt kanske. Men lyckades ändå komma i tid. Men första riktiga skoldan var heelt okej även fast det krävdes någon fikapaus då och då. Det jag gillar mest med denna skola är att man har några lektioner med lärare, sen några utan. Så t.ex. imorgon har jag bara engelska, sen utan lärare resten av dagen så man får jobba med eget. Så det är ganska fritt alla dagar men mer ansvar krävs ju då, vad som jag först tyckte var dåligt är att man måste vara i skolbyggnaden även fast man inte har lärare, men kom fram till att det är riiiiiiktigt bra för en person som mig som skjuter upp allt till sista sekunden.. Skulle absolut göra det om man skulle få åka hem. Men då sitter man ju där i skolan och faktiskt gör allt man ska. Tummen upp!
 
Det var ju också meningen jag och Frida skulle gymma idag, men det blev inget pga min "en timmes" powernap blev fyra timmar. Så det var väl inte så lyckat, att vakna upp när gymmet stänger. Men vi får väl åka imorgon då istället.. För nu är jag faktiskt taggad på det här! INGA URSÄKTER.
 
 
 
Och ja, kära syster.. "mer bilder" var ditt önskemål. Nu har jag glömt min sladd så kan inte föra över bilderna från telefon till datorn. Du får vänta ett tag med det ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0