Helgen, bio.

2014-01-19 @ 12:57:54
Goddag sunday.
Denna helg har varit bästa på länge, Aku kom hit i Fredags! Vi tog det bara lugnt då, beställde mat från pizzerian o. tittade film. På lördagen gick vi med Selmis till moster och åkte in till Birsta där vi spenderade dagen.. tittade bara runt lite, köpte lite smått o gott och lunchade på mitt älskade tacobar. På kvällen tittade vi film, igen.. "We're the Millers" Haha, herregud så rolig film. Rekomenderas!! Och han åkte redan 7 i morse, så det blev tråkigt nog inget lång besök.. men bättre än inget! Dessutm har han smittat mig så nu är jag också förkyld.. Ååh orkar inte.

Så dagens planer är att bara ta det lugnt och ikväll ska jag med Moster på bio, hundraåringen. Får hoppas den är lika bra som alla säger!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0