Rubriken då också

2014-01-29 @ 21:41:52
Dagarna rullar på och snart är också denna vecka över. Men det är bara bra, det är inte så länge kvar tills jag kommer hemhem och stannar i två veckor, längtar!
 
Idag var i alla fall en bra dag. Började dagen som vanligt.. skriva, skriva, skriva. Men jag och Bettan har kommit på en bra idé till vårt projekt så det är intressant att leta efter fakta om det, det är ju något man vill veta själv.
Efter lunchen tågade vi iväg in till Sundsvall, gick på stan o. sen till kulturhuset och fattade ingenting. Visste nämligen inte alls varför vi var där och vad vi väntade på, bra där. I alla fall så var det en politiker som skulle prata om EU, röstning osv. Sen en stressig powerwalk till tågstationen och hemåt. Men roligt att åka ut på något och se mer av Sundsvall, en sån mysig stad.
NU ska jag göra mig redo för hatkärleken PH och sen ta natt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0