Skit-dagen som blev bra.

2014-01-26 @ 01:25:27
Igår gick jag tidigt till sängs på grund av en jävel som kallas migrän, vaknade idag och mådde inte så mycket bättre.. huvudet var "tungt", mådde fortfarande lite dåligt, var helt slut o. var på riktigt dåligt humör.. dessutom hade förkylningen kommit tillbaks.. Så ja.. timmarna gick och jag höll på att bli galen, var så otroligt ledsen och kände mig såååå ensam, alla här är borta över helgen.  Men bestämde mig då för att ta tag i mitt humör, gick ut på en promenad med Selmis och plockade sen ihop lite grejs och gick över till moster, som tur är har jag nyckeln dit o. kan vara där.. tappade upp ett bad o hade lite hemmaspa, och efter det mådde jag genast mycket bättre. Sen kockade jag ihop en god middag o tittade två filmer.. tvättade kläder, städade osv... normalt på lördagskvällar, hehe. Nä men, life is what you make it! Nu är jag och Selma nöjda med vår dag o. trötta.. Som TUR har jag ju lilla Selmis, vet inte vad jag skulle göra utan min lilla bäbis!! Goodnight.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0