Studielivet

2014-01-27 @ 16:02:45
Måndag, ny vecka o nya möjligheter!! Positiv brud här hej.
Idag har vi börjat med ett projekt i skolan som vi ska hålla på med i två veckor, hållbar utveckling.. så det blir massa föreläsningar osv, vilket det också varit idag.. ska b.la. åka in till Sundsvall på onsdag, vet dock inte riktigt vad vi ska göra där, och på torsdag är det en föreläsning om droger på kvällen, tror och hoppas det kommer att bli intressant!
 
Ikväll blir det bara lugnt, en promenad och sen på kaffe o. bananplättar till mostää :)
Jag har ju inte direkt mycket att skriva om och det blir ju: "idag har jag, idag ska jag".. men men, bättre än inget.. hoppas jag, hihi.
 
Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Lina!! :-)
Va roligt ti läs din blogg va du halder på me i Sverige å ;) Å nu påmind du me att ja å har en kurs hållbar utveckling som ja sku bord skriv slutrapport till så ja får na studiepoäng, tack fö påminnelsen hehe :D

Svar: Hihii Hallåå, roligt att du hittat min blogg!! ;)hahha sidu bara, va bra :D
None None

2014-01-27 @ 19:58:18
URL: http://bloggen.fi/madelene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0