Tjäna

2014-01-13 @ 00:36:03
Klockan är mitt i natten och jag kan inte sova, helt vanligt alltså. Imorgon är det Måndag och det betyder skola, vi börjar "på riktigt" då. Förra veckan var mest bara lugn. Men det känns bra.. Eller ja, bra och bra. Att studera allmänt är väl inte världens roligaste, men det är nödvändigt och vad som är roligt är ju att få komma ut och träffa människor och göra något annat än att bara sitta hemma, typ.
Min helg har varit lugn. Igår kom Frida hit med hennes hund.. Vi satt uppe länge och pratade, åt gott, tittade lite film o. skrattade åt hundarna, det är underhållning. Idag har vi varit till Birsta en sväng och åt gott på Tacobar! Och sånt trevligt dååå.

Japp, annars då.. Imorgon börjar mitt nyttiga liv! Så, nu har jag skrivit ut det på bloggen och måste verkligen göra det, haha. Jag och Frida börjar det hela med att köpa gymkort och börja på, Beach 2014.. Nu kör vi!

Nästa helg kanske min Älskli kommer hit på besök, wiih! :) Hoppas det. Det värsta med att bo här, även fast jag trivs, är ju att vara ifrån mina nära o kära där hemma.. Usch, önskar att alla bodde här med mig :) Tur att det finns Facebook och Skype!!

Men men, inget mer att skriva om just nu, så jag ska försöka sova!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Systää ystäää

Vi saknar dig också! Roligt att du bloggat, blogga MER!!! Mera bilder också. Lycka till med träningen, jag har nu en vecka bakom mig och är helt slut. :)

2014-01-13 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0